Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

Zásady ochrany osobních údajů ve společnosti Business for Breakfast Česká republika, s.r.o.

 

Klíčové pojmy v GDPR

  • Zákazník - fyzická osoba a také podnikatel - osoba samostatně výdělečně činná, která má se společností Business for Breakfast uzavřenu smlouvu (např. Přihlášku ke členství v Business for Breakfast nebo jakoukoli jinou smlouvu) a/nebo je vůči společnosti Business for Breakfast Česká republika, s.r.o. v jiném právním vztahu a jejíž osobní údaje jsou zpracovávány; ve smyslu zákona na ochranu osobních údajů jde o subjekt údajů.
  • Osobní údaj - jakákoliv informace týkající se zákazníka, ze které je přímo nebo nepřímo identifikovatelný.
  • Zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů (Zákon) upravuje způsob a podmínky zpracování osobních údajů.

Práva zákazníka 

  • Společnost zpracovává osobní údaje jen se souhlasem zákazníka, vyjma případů, kdy Zákon pro zpracování osobních údajů souhlas zákazníka nevyžaduje. Zákazník může svůj souhlas kdykoli odvolat nebo změnit jeho rozsah. 
  • Zákazník má kromě práv, o nichž je informován v rámci jednání nebo plnění smlouvy, právo na informace o rozsahu zpracování osobních údajů a zdrojích osobních údajů, dále o povaze automatizovaného zpracování osobních údajů a o příjemci, případně kategoriích příjemců osobních údajů. Bližší informace o těchto skutečnostech lze nalézt v dalších částech tohoto dokumentu.
  • Pokud se zákazník domnívá, že Společnost provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s jeho právy nebo v rozporu se zákonem, je oprávněn požádat Společnost o vysvětlení, případně požadovat blokování, opravu, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. 

Způsoby a účel zpracování osobních údajů

  • Společnost prohlašuje, že své zákazníky vždy kontaktuje v rozsahu, které mu zákazník a platné právní předpisy umožňují a nedopouští se žádných nekalých obchodních praktik.
  • Pokud se zákazník setká s tím, že se nějaká osoba neoprávněně představuje jako zástupce Společnosti, nechť obratem kontaktuje Společnost prostřednictvím kontaktních údajů uvedených níže na této stránce.
  • Osobní údaje zákazníka mohou být společností Business for Breakfast Česká republika, s.r.o., jejich zástupci nebo smluvními partnery, zpracovávány pro následující účely:
    • Pozvání hostů na podnikatelské akce  Business for Breakfast
    • Pravidelná komunikace se zákazníky (členy) komunity Business for Breakfast,
    • Obchodní účely, zejména informování zákazníků o produktech a službách Společnosti,
    • Marketingové účely komunity Business for Breakfast - zejména informace o nadcházejících akcích,
    • Zajištění bezpečnosti a kvality poskytovaných služeb, včetně bezpečnosti Společnosti jako poskytovatele těchto služeb a osobních údajů zákazníka jako odběratele těchto služeb,
    • Výkon dalších práv a plnění ostatních povinností vyplývajících ze smluv se zákazníky.

Rozsah zpracování osobních údajů

  • Ve Společnosti se zpracovávají osobní údaje zákazníků v následujícím rozsahu:
    • Identifikační údaje: titul, jméno, příjmení,
    • Adresní údaje: Fakturační adresa, doručovací nebo jiná kontaktní adresa, telefon,  e-mailová adresa.
  • Společnost nezpracovává citlivé osobní údaje zákazníků.

Zdroje osobních údajů a monitoring

  • Společnost získává osobní údaje členů klubu od nich samých v rámci pozvání a účasti na podnikatelských setkáních Business for Breakfast a otevřených aktivitách Business for Breakfast jako jsou networkingové večírky, workshopy, školení, apod.  
  • Společnost získává osobní údaje hostů klubu na základě zaslání pozvánky od členů klubu nebo díky doporučením od členů klubu, nebo prostořednictvím vyplněného webového formuláře samotným hostem, nebo díky reakci z různých sociálních sítí. V případě pořádání akce pro podnikatele v novém regionu můžeme oslovit místní podnikatele na základě oprávněného zájmu a to bez jakéhokoliv záznamu jejich adres a jmen. Takové oslovení se provádí většinou telefonicky, nebo e-mailem, nebo korespondenčně, má pouze informativní charakter a pokud dotyčný nereaguje, není nadále společností nijak kontaktován. 
  • Údaje o hostech, kteří se účastní akcí Business for Breakfast  jsou evidovány ve vlastním IS Společnosti a v případě, že host na zaslání pozvánky nereaguje, jeho kontakt je automaticky po proběhnutí akce, na kterou byl pozván, zařazen do složky Nereagujících kontaktů a společnost takový kontakt již nekontaktuje. V případě, že host zareaguje a pomocí tlačítka se přihlásí na klubové setkání Business for Breakfast/otevřenou akci Business for Breakfast jeho kontakt je evidován do doby účasti na Business for Breakfast, na které se prostřednictvím Anketního lístku může rozhodnout, zda chce z databáze vymazat. V opačném případě jeho kontakt zůstává v systému Společnosti do doby, než se sám jednoduše v mailu neodhlásí. Společnost takového hosta kontaktuje zpravidla 1x měsíčně s informacemi o nadcházejících akcích.  

Příjemnci osobních údajů

  • K osobním údajům členů a hostů v IS mají ve Společnosti přístup – Výkonný tým klubu, Manažeři klubu, Oblastní ředitelé a majitelé Franšízových licencí a vedení Business for Breakfast.Každý účastník byl seznámen se zásadami ochrany osobních údajů v systému a rozsahem a bezpečností používání systému.

Zpracovatelé osobních údajů

  • Zpracování osobních údajů mohou pro Společnost provádět zpracovatelé výhradně na základě smlouvy o zpracování osobních údajů ve smyslu § 6 Zákona.
  • Zpracovateli osobních údajů Společnosti jsou zejména:
    • Vedení Business for Breakfast
    • Majitelé franšízových licencí Business for Breakfast a jejich manažerský tým

Kontaktní údaje

  • Jakékoli dotazy, týkající se zpracovávání osobních údajů ve společnosti Business for Breakfast Česká republika, můžete adresovat na Business for Breakfast Česká republika, s.r.o., Husitská 63, 130 00 Praha 3, tel.: 608 066 363, e-mail dotazy@bforb.cz

 

 

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma